skip to main | skip to sidebar

2012. október 6.

the avengers


a tegnapi filmen felbuzdulva ma is egy filmet választottam,mégpedig a bosszúállókat. kár,hogy csalódnom kellett.
bizony így van. a hihetetlen bagázs engem nem kápráztat el. jön a folytatás,mert kasszasikernek van megcímezve a film,és a multkori zöldlámpáson felbuzdulva azt hittem,hogy nekem ez a műfaj fekszik. de mégsem.
külön külön annyira nem ismerem ezeket a karaktereket,talán ez is volt a baj. a feketeözvegy nekem végig csak egy jól mozgó csaj volt,aki tud verekedni,de semmi természetfölötti. a vasember elöző részeit sem láttam,de a gép dolog bár néhol tényleg vagány volt,én inkább superman párti vagyok. inkább szuperhősök mint szuper robotok. amerika kapitány vagány, főleg mert a jégből szedték ki,erről mindig a titanic2 video jut eszembe,hogy bejárta a világot egy amatőr video,ami össze van vágva,mintha lenne titanic2, hogy jacket egy jégtömbbe fagyva megtalálják. ha találok videot linkel(em)tem;) hulk amúgy sem szimpatikus, és nem értettem annyira a story lényegét sem igazán. a film egyharmada olyanokkal ment el,hogy a bagázst rakjuk össze. teljesen szétuntam magamat. a tegnapi látványvilág annyira hiányzott,itt mindenhol repülők,meg hajók belseje,mindenhol csak elektronika. persze örülnék,ha már itt tartanánk a fejlődésben,hogy mindenki számára elérhető lenne ez az átlátszó képernyős kis tablet ami tényleg olyan mint a filmben. nem tudom elmagyarázni,ezt is látni kell:)

a szereplőlista híres emberekből lett összerakva,de engem egyátalán nem hengereltek le,de már tudom,mire oda a nagy kasszasiker. hát nem a történetért.. és nem azt vártam,hogy jönnek a földönkívüliek és mindent porig rombolnak. egy ilyen kaliberű filmtől nem. hol vannak a gonosz emberek,akik ki akarják zsákmányolni a világot? a joker féle elmebetegek? én az ilyenektől tartok,nem óriás-élő-lebegő-hal erődöktől. mert ami ott száguldozott a levegőben az az volt.. itt a bizonyíték:

a 2 szomorú pirospont csak az amerika kapitányt játszó Chris Evansnak jár,teljesen elvarázsolt, ő volt a kedvenc karakterem. jól harcolt,helyes volt,és bukom a szőkékre. tetszett,hogy foglalkozik az emberekkel,kiadja az utasításokat,mind a rendőröknek mind a csapatnak. meg amikor mondja,hogy 'speak english' mert a vasember magyarázta neki,hogy mit hogy kell csinálnia a hajó javításban,és természetesen a szakszavakat nem értette a drága jó amerika kapitány:D hasonló csekélységek még megmosolyogtattak,mikor hulk ész nélkül csapkodja a földhöz a főgonoszt:D több ilyen kellett volna.

a másik pirospont az pedig a végén volt,hogy az emberek megköszönik a hősöknek,és hálásak. gyakran láttuk már,mikor a tömeg a hősök ellen fordul,persze a médiának ez is a célja,és mondvacsinált büntetteket húznak a hősökre. itt most mindenki sírt meg könnyezett,hogy köszi bosszúállók,megmentettétek az életemet.. minő csöpögő zárás:D de én személy szerint más karaktereket láttam volna szívesebben hasonló ötlettel,és persze nem ilyen sötét színvilágban és számítógépes világban az ürlények ellen. pókember,superman, és sorolhatnám az ismertebb szuperhősöket. persze nem egy kaliberek,és értem ,hogy nem lehet mindenkit ész nélkül összedobni,de számomra ezek olyan karakterek voltak akiket nem ismertem, és nem is voltak szimpatikusak,és még most sem azok,kivéve amerika kapitányt. menő volt és kész!
nameg a film stáblistapörgése után ahogy a szereplők unottan majszolják a kaját:D na az tényleg ott volt,több ilyet igényelt volna a film,hogy ne legyen számomra olyan komoly és unalmasan akciófilmes.

összesen ezt 5/10re értékelem,mert elég keményen ellene tettek az ízlésemnek,bár számíthattam volna rá ugyan,hogy ez egy ilyen film.
a képek minőségéért ezúton is bocsi,a többséget én fotóztam ki a videoból,nem volt kedvem keresgélni.

» film online magyar felirat nélkül angol nyelven
» titanic2 jack is back

4 megjegyzés:

  1. Na igen, ha ismernéd a többi sztorit, akkor sokkal jobb élmény lett volna, mert eléggé épített ezekre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen:D a vasembert már beterveztem, arról olvastam jó kritikát,meg még az amerika kapitányt feltétlenül:D remélem nagyobb élmény lesz:) de amúgy sem szeretem ezt az ürlényes vonalat,ez zavart benne leginkább:s a batmanben sokkalta jobb,hogy ott gonosz emberek ellen harcol,egy bünszervezet ellen. az nekem reálisabb:D bár persze realitást keresni egy szuperhősös történetben elég hülyeségxD de köszönöm a kommentet:)

      Törlés
  2. waccsold meg a vasember 1-2t meg a thort, akkor már mindenképpen megérted a nagy lényegét, és sokkal jobban fogod élvezni. a hulkot is esetleg még betolhatod mellé, meg hát akkor ugye az amerika kapitányt, amit úgyis megakarsz nézni :) és akkor máris mindenki megvan aki szerepel benne, és érted is majd a lényegét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem én,hogy a szuperemberkék összeállnak:D csak valahogy ez az ürlényes dolog nekem nagyon nem tetszett:D de a vasembert feltétlenül és az amerika kapitányt is a többi meg időfüggő. de köszönöm a véleményt:)

      Törlés

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P