skip to main | skip to sidebar

2012. július 5.

jessie

• ez a sorozat a disneyn fut,és engem személy szerint teljesen felidegesített. najó,hát akkor kezdjük:
a sorozat jessie-ről szól,aki NYban bébiszitternek áll egy gazdag családnál. tömören ennyi a lényege,bár nem is várunk sokat egy gyerekeknek készült sorozattól,de nem akarok példázni,mégis fogok a varázslók a Waverly place-ről érdekes módon habár furán volt kivitelezve mégis a történet jó kitalált,és nem hordoz magában ennyi számomra ellenszenves dolgot. annak volt valami lényege legalábbis. mert hát ha már a gyerekeknek szánt sorozatról van szó, akkor azt várnám el,hogy példát mutasson a gyereknek, bár lehet túl sokat kérek: ne negatívat. de talán ez kicsit hosszú lesz, a tovább mögött lehet hümmögni miért akadtam ki teljesen a disneyn.
• de amit nem akarok a tovább után tenni: megnéztem a disney oldalát,és van egy ilyen legyél fan dolog, legalábbis a jessie-s oldalon van.. nem mindegyiken van,ami engem személy szerint felidegesít,mert így nem igen tudtam megnézni,és összehasonlítani a felhozatalt. ami viszont elszomorított,hogy aminek így hirtelen átfutásban volt ilyen fan számlálója, az a phineas és ferb,és elenyésző ez a 65,676 fan ennek a mesének amit  szeretek a 124,845 jessie fanhoz képest.. nem értem ,de komolyan.. számomra érthetetlen,mert ez a jessie egy förtelem, de csakmert kajáltam és nem én tévéztem így sikerült belenézni abba a töredékes 3 részbe.. de ennyi is bőven elég volt..

• de kezdem az elején,hogy mi zavar igazán. nos, a 2 szülő jelen esetben ismert világsztár és ezért fogadnak fel egy bébicsőszt, hogy vigyázzon csemetéikre,vagyis vigyázzon rájuk éjjel-nappal. kicsit olyan érzésem van,mintha őt is örökbefogadták volna mert saját szobája van,meg el vannak ájulva hogy mennyire a család tagja.. szánalom..  a sorozatban javarészt csak emlegetik őket (mármint a szülőket), megjelenni nem sokszor láttam őket,bár kb láttam 3 részt. de ebből is az egyik az volt,mikor megígérték a lányuknak h elmennek vmi versenyére,és lemondták egy forgatás miatt. kérem szépen, egy mesecsatornának ezt kell sugároznia? hogy vannak olyan szülők akik ha szabad így fogalmazni le se sz*rják a gyerekeiket.. sőt.. örökbefogadnak még pluszba gyerekeket,mert gondolom az indiai kissrác meg a másik kreol kislány az nem a postástól van vagy ilyesmi.. és akkor minek fogadnak örökbe gyereket,ha még a sajátjukra sem hajlandóak figyelni? jó kis példa disney, gratulálok. aztán meg ez az örökbefogadós dolog szép lenne meg jó lenne.. ha!!! tényleg nem ez lenne a felállás hogy a szülők csesznek a gyerekekeikre.. meg nem értem miért kell ilyet kitalálni,h a gyerekekben felmerüljön hogy vannak akiknek nincsenek igazi szüleik.. mert szerintem elöbb utóbb felmerül bennük ,hogy a kissrác indiai. félreértés ne essen nincs bennem semmi negativítás velük szemben,nem vagyok rasszista csak ez a tény,hogy nem hiszem hogy a gyerekeknek ezen kéne gondolkodniuk. mert azért csak látja a kisgyerek ,hogy neki az anyukája meg az apukája milyen börű meg más kreol börű kisfiúnak-kislánynak milyen a bőre, vagyis eléggé érdekes elképzelés így rögtön h vmi nem gyanús.. nem láttam a pilot epizódot,nemtudom hogy esett-e erről szó, de tényleg nem rasszistaságból írom, tényleg az,hogy nekem ez így nem fért bele. szeretem a sötétebb bőrűeket,meg bármilyen nemzetiségű embereket a képernyőn,csak miért kellett örökbefogadni? ha pl a szomszéd kisfiú-kislány lenne vagy akármi,nem lenne velük semmi gond. és ha más mesében megjelenik ez a dolog,hogy nincsenek szülei a karakternek,ahogy a kisgyerek  örül hogy neki van apuja,anyuja és sajnálja az illetőt.. de itt.. ki sajnálná az elkényesztett kis örökbefogadott emberkéket? senki! max az fordul meg a kisgyerek fejében,hogy bárcsak ne lennének szülei,hogy őt is örökbefogadják és legyen saját mozija.. (jó ,lehet kicsit brutál, de néha én is eljátszom a sorozatos gondolattal ,hogy a szüleim engem csak örökbefogadtak,és valahol dollár-milliók jogos örököse vagyok:P)ismét szép húzás disney.. jessie meg nemtudom hány éves akar lenni jelen esetben,és valójában hány éves,de az biztos hogy én nem bíznám rá a gyerekemet egy ilyen tini és felelőtlen nőre,aki oké ,hogy szót ért valamennyire a gyerekekkel, de nem tudom.. lehet én nem vagyok már gyerek,de télleg az ,hogy egész nap vigyázz rájuk azt nem egy ilyen 16nak kinéző lányra bíznám. nem a kora miatt hanem a viselkedése miatt. ha pár óráról lenne szó,vagy egy estéről amikor kiruccanok otthonnal talán rábíznám őket. a gyerekekről meg csak annyit,hogy felháborító mennyire el vannak kényeztetve. a szőke kiscsaj amikor mondta hogy a bankkártyával tud a legjobban bánni,meg stb.. pfff.. komolyan az volt az első gondolatom ,hogy mekkora egy p*csa.. nemtudom ki hogy van vele,de általában az ilyen karakterek negatívak szoktak lenni,és itt ismét arra gondolok hogy jó karakterrel akarnak majd azonosulni a gyerekek.. persze azért ennyire talán nem vészes a helyzet.. de persze most nem is igazán a sorozatot kritizáltam hanem a disney új erkölcsi értékrendjét.. zack&cody a vízen.. hát igen.. itt is a felelőtlen szülő aki csak úgy elengedi a gyerekeit egy hajóra.. talán csak kiveszett belőlem a fantázia,lehet hogy csak nem érzem már azt,hogy mindent be tudok kajálni.. egyszerűen csak már nem tudnak olyat eladni nekem,amit nem érzek valóságosnak,és nem tudom magamat beleképzelni valamelyik szereplő helyébe.. értem én,hogy ez egy sorozat,meg a varázslók sem valódiak.. de egyszerűen ez így nagyon rossz... most nem szeretném értékelni a sorozatot, úgyis ez lenne eddig szerintem a leglepontozotabb sorozatom:/ sőőt,még egy rendes képet sem vagyok hajlandó postolni a cikk mellé:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P