skip to main | skip to sidebar

2012. július 7.

pilot lesen: revenge

• muszáj néznem valami sorozatot kajálás közben,meg csak úgy alapból mert azért unatkozom:D mivel a teenwolfot beértem,és a többi sorozat sem elérhető jelenleg ezért gondoltam belekezdek a kedvetekért  valamibe:) a revenge-re esett a választás mert a nézettségi mutatók egész nak tüntek:D
• a történet egy amolyan modern monte cristo grófja-story, a főszereplő amanda azért tér vissza Hamptonba,hogy bosszútálljon mindazokon akik közrejátszottak az apja lejáratásában. most visszatér a városba, más személyazonossággal, kibéreli a házat ami az övék volt. a történet elején,ahogy amanda mondja: 2 dolgot tudsz tenni ha halálosan megbántanak- megbocsájtasz,amihez nem kis lelkierő kell, vagy bosszút állsz. de ami lényegesebb: ez a történet nem a megbocsájtásról szól..
összeségében tetszett a pilot epizód,de tényleg. régebben már elkezdtem nézni csak az internet nem tette lehetővé,hogy akadásmentesen nézhessem,ezért inkább feladtam. azóta tökéletes a netem,és van rá időm is:) szóval a főszereplő Emily VanCamp igazán szép és tehetséges színésznő, és imádom a haját:D a történet mindenesetre így pilotból tetszik,meg alapból tetszenek az ilyen bosszút állok dolgok,főleg mert senki nem ismeri meg ő mégis mindent tud mindenkiről:D és az első percek tényleg ütősek meg jók,igazán tetszik az eljegyzési party ötlete a tűz és jég,ellentétek stb.. és ez a tipikus gazdag dolog, hogy mindenki szemében az látszódjon mennyire szeretjük őt is meg őt is meg mindenkit,mennyire fölötte állunk mindennek,ebben a családban minden a legnagyszerűbb.. mosoly az arcokon.. aztán: 'hol a pokolban van a fiam?' mégsem minden olyan nagyszerű a gazdagok életében mint tűnik.. vagy legalábbis a sorozatok szerint:D  már bőven belenéztem a 8ik részbe is ha jól emlékszem,és összeségében tetszik a sorozat,meg hogy így egyenként áll bosszút és menő ez a 'piros filctollal átikszelem a fejét a képen' dolog:D bár emily vancamp mégsem annyira nyerte el a tetszésem.. szép lány,meg minden.. csak annyira távolságtartó mindenkivel..:/ nemtudom.. én a pasi helyében tuti nem lennék vele,mert olyan unalmasnak találom a csajt:D mármint csak vacsi meg ilyenek.. én annyit nevetek meg annyit szórakozok hogy az hihetetlen,meg azokat a lányokat tartom én szépnek akik nem csak kívülről szépek hanem tényleg mosolyognak,jól érzik magukat stb..:) szóval fura,hogy végig míg együtt vannak kb pokerface van a csajon, meg ilyesmi.. talán kell is ez a karakternek,de nekem már kicsit sok. olyan ritkán mosolyog.. sokkal megnyerőbb lenne ha öszinte mosoly lenne az arcán,és tényleg nem lenne annyira gyanús személy szerintem. túl jólneveltnek látszik,és ezt sosem szerettem. jobban szeretem a lázadó meg vagány karaktereket, vagy legalábbis az olyanokat amikben mindkettő megvan. a szálak jól vannak rángatva ugyancsak,nekem tetszik minden,kivéve ugye emilyt:D meg kezdenek durvulni az események ami jó pont:) nem is ragoznám tovább a szót,érdemes nézni:) a 2ik évad berendelve ha jól tudom,de javítsatok ki:D
összeségében nekem ez egy erős 6.5/10ből,mert még azért sok minden elkél ide,hogy tényleg megvegyenek:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P