skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 10.

ted

• nos,úgy látszik most a rossz filmek áradata van. valahogy most nem sikerült jól választani. ezt a filmet meg akartam nézni mert mekkora jó már az alap ötlet?
egy kisfiú azt kívánja karácsonykor bárcsak a macija életre kelne, és másnap már a világ szenzációja egy beszélő maci! interjúk,cikkek, rajongók.. jó pár év múlva már senkit nem lep meg az élő játékmaci,de hogy egy 35 éves már felnött emberrel él az már annál inkább. már barátnője van 4 éve,aki közli végre lépni akar a kapcsolatukba: ahol tednek már nincs helye. ameddig ted vele van,képtelen felnött emberként viselkedni john a főszereplő. a bemutatóban volt pár poén ami miatt feltétlenül felírtam a képzeletbeli listára: egy film amit biztosan megnézek címszó alá. szörnyet csalódtam. a film elég hosszúra sikeredett és unalmas volt. 1óra 40 perc iszonytató unalom.. azt hittem,hogy úszni fogunk a sok-sok poénban,hiszen a ted nevezetű film a family guy alkotója tollából való,így azt gondoltam biztos siker. de pontosan annyi türhető poén volt benne,amit már lenyomtak a torkunkon az előzetesben. rá kellett döbbennem,hogy ez a felnött a kissrác és a macija még mindig a nyakán lóg dolog csak arra volt jó a történetben,hogy egy állandóan füvező macit és a pasit mutassa meg,nameg hogy mennyire a társadalmi ranglétra alatt taposnak. de tényleg. ez az autókölcsöznőben dolgozó John egyszerűen szánalmas. folyton késik mert füvezik a maciával, a barátnőjénél lakik, a barátnője kocsijával furikázik és bár a barátnője gyönyörű ő mégis olyan mint egy gyerek: rohan a macijához mert most éppen vihar van vagy a többi. untam az egészet. semmi vicces nem volt benne. a bulizós tedet már láttam az előzetesben,ahogy a verekedést is,ami amúgy is untatott mert úgy éreztem semmi alapja nincs. a gyűrűs poén még így is ütős volt,de az első 10 percben le is lőtték. attól eltekintve,hogy mennyire röhejes ,hogy él a maci és ezt mindenki csak elfogadja csodaként és nem zárták be egy cirkuszba vagy megfigyelésre az egy dolog. de hogy egy órán keresztül ezt nézzem.. hogy na menjünk füvezni a parkba,hazudj a fönöködnek hogy elmehessük füvezni, stb.. hagyjuk már!! és ami egy kicsit jobb jelenet volt azt már mind lelőtték a bemutatóban,de unom magamat ismételgetni. aztán a csöpögős romantikus részek.. fuuuj.. ha ezt akartam volna nézni benyomom a szerelmünk lapjait. ettől a vígjátéktól nem azt vártam,hogy a nagy egymásra találós dolgot nyomassák. egy óra 40 percbe ennyi maszlagot tölteni.. hihetetlen,hogy egyátalán hogy voltak képesek ezt megcsinálni. folyton leállítottam a filmet közben,elmentem enni, néztem simson családot,ebédeltem.. alig bírtam rávenni magamat hogy befejezzem,de komolyan. ha ekkora csődtömeget mutatnak akik csak füvezni tudnak,legalább poénokkal megfűszerezve tegyék.. de így semmiképp. ez a film az óriási elrettentő példa,hogy egy jó ötletet hogy lehet totálisan rosszul eladni. az utolsó fél órában végre jött az a fárasztó cselekményszál amit már az első parkbeli találkozásnál tudtunk,és sajnos több mint egy órát kellett várni hogy végre túl legyünk rajta: a nagy macirablást. valami borzalom volt,ahogy ez az írás is az lett,de egyszerűen képtelen vagyok majdnem 2 óra szemét után egy értelmes mondatot kinyögni,nemhogy írni. a minőség bár elég ramaty volt de nem bántam meg,mert közel sem rontott annyit a filmen a minősége mint az üressége és a mondanivalónélkülisége. pedig annyira nagy poénokat vártam tőle... csalódnom kellett. de legalább nem bánja a szívem a mozira pazarolt pénzt.
a pontozás pedig.. 3/10ből de tényleg csakmert az ötlet nem volt rossz,sőt.. és poénokat is lehetett volna nyomatni végig.. de sajnos ez most nagyon nem sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P