skip to main | skip to sidebar

2012. július 9.

pilot lesen: hellcats

• nagyon szeretem ashley tisdalet ezért néztem bele ebbe az amúgy sokak által lehúzott sorozat első,azaz pilot epizódjába:/:)
• a történet egy marti nevű lányról szól aki elveszti az ösztöndíját a suliban,és természetesen nincs arra pénze,hogy fizesse máshogy: szüksége van egy másik ösztöndíjra. egy hete maradt,mert az anyja nem akarta 'megijeszteni' *nem is értem mit gondolt az anyja h majd mi lesz ebből...-.-* egyetlen választása a hellcats szurkolók közé beállni ahol persze már összeszólalkozott a jelentkezés elött a kapitánnyal.. persze nem meglepő: bekerül m a csapatba,mert egy másik lány megsérül és szükségük van új emberre,persze a beilleszkedéssel lesznek itt problémák:D a történet röviden ennyi:)
ami érdekes,hogy ugye az ash karakterével veszekedett a lány szóval én úgy vettem,hogy majd miatta nem megy a beilleszkedés,stb,de közben meg nem:D totál kibékülnek,meg szobatársak lesznek én pedig itt számítottam a problémára. a probléma az a lány aki megsérült, mert ugye az ő helyére jön valaki,és úgy néz ki ,hogy a csapat csak az új lánnyal nyerhet,ami most különösen fontos,mert ha nem nyernek az iskola anyagi helyzete miatt a szurkolóktól s megvonja az ösztöndíjat.. de ez nekem kicsit tipikus dolog volt,hogy jaj,most muszáj nyerni, jaj most az új lány az mekkorát virít itt mindenkinek ,h ő milyen menő.. :D meg van valami a multjában ami miatt abbahagyta,mert azért konyít itt a dolgokhoz.. az a helyzet,hogy én is unalmasnak találtam.. nem az elcsépelt témáról van szó,hanem arról hogy egyszerűen unalmas az egész. nem hiszem,hogy amíg lenne más nézhető sorozat erre fanyalodnék,mert egyszerűen nem vettek meg. a táncos részek mondjuk tetszettek, nem rossz, de valahogy mégsincs meg benne az ami igazán kell nekem. ha elindítom a lejátszót,akkor azt maximum ashley tisdale miatt teszem,aki viszont nem főszereplő és kevesebbett van képernyőn,a martit játszó színésznő pedig egyenesen idegesít.. valahogy nem jön jól a képbe ez az egyik pillanatban arról beszélünk,hogy hogy állhat valaki szurkolónak,aztán meg nincs semmi átmenet a között h utálja őket és beáll közéjük. az anyja pedig személy szerint teljesen lerágott minden egyes megszólalásával.. -.- nemtudom pontosan elmondani miért is nem nyerte el a tetszésemet. egyszerűen nem jött át semmi igazán. 4/10ből.. nem véletlenül nem rendelték be a sorozat 2ik évadát az első pár rész alapján:/ de ki tudja,talán még folytatom majd valamikor:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P