skip to main | skip to sidebar

2012. június 23.

évad lesen: lying game

imádom ezt a sorozatot,gondoltam ezért megosztom veletek ,hogy miről is van itt szó:)
sajnos egy értékelhető trailert sem találtam:O megdöbbenésemre.. azt gondoltam hogy olyan sok lesz ami figyelemfelkeltő,hogy nem tudok majd választani.. most meg úgy vagyok vele,hogy inkább be se szúrnám egyiket sem,szégyen szemre...
a történet emmáról szól ,aki egy örökbefogadó szülőnél nőtt fel,aki persze nem is a legjobb, elég rossz sora van nála. hirtelen a neten felbukkan ikertestvére sutton, aki fel akarja venni vele a kapcsolatot. emmának el kell menekülnie 'otthonról' ahol jelenleg él, mert a nevelő szülőének fia megint bajba keverte. ki máshoz mehetne,mint a gazdag családban nevelekedett nővéréhez? a csavar persze az,hogy suttonnek ez pont kapóra jön, hiszen elveszett anyjuk után kutat, a szálak pedig los angelesbe vezetnek,de nem léphet le csak úgy.. megkéri emmát,hogy helyettesítse őt,elvileg 3 napra,de persze sutton nem érkezik meg és a felállás majd marad egy időre. persze problémák lesznek bőven,hiszen sutton senkinek nem említi meg ezt a kis helycsere dolgot, még a legjobb barátnőinek sem,és elég nehéz így emmának ,hogy semmit nem tud 'magáról'. jó pár lebukás helyzetet láthatunk majd,ami izgalomba hozhatja a nézőt. emmának nehéz feladata van,hiszen suttonnak titkos barátja is van,aki hamar rájön hogy ő nem az akinek látszik. persze később kiderül,hogy nagyobb a folt a lányok múltjában mint hinnék,és páran nagyon nem akarják hogy megtudják az igazat.
a video alatt a továbbra link alatt többet is megtudhattok a véleményemről:) és persze nem véletlenül jön a 2ik évad;)



*update* nem adtam fel,és végül megtaláltam ezt a trailer féleséget,csak ebben meg túl sokat beszélnek,és van ahol túl kivehető a történés,szóval valami spoiler féleség:DD nem biztos h akarjátok;DD

az évad elég bugyután és elcsépelten indul,ezt be kell hogy valljam. de amint emma átveszi a helyét szerethető karakterré változik,akit szívesen néztem,mert ki ne álmodozna erről? belecsöppen egy ilyen világba.. egy teli zoba ruha,halomnyi drága ékszer, a suliban te vagy a legmenőbb,van saját kocsid.. a szüleid normálisak,stb.. egy álom emmának,főleg hogy ő honnan is jött. persze ő is tudja,hogy ez nem tarthat örökké, az elszomorító viszont az,hogy sutton mindenkit elidegenített magától, kivéve a legjobb barátnőit,bár titkok ott is lappangnak azért körülötte.. emma pedig mindent rendbehoz majd,és akkor menjen el..:/ kérdés sem fér hozz,hogy ki érdemelné meg ezt az életet.. de annyi izgalom lesz még ebben a sorozatban.. rossz,hogy konkrétumokat nem írhatok,de tényleg fantaztikusan jó sorozat:) érdekesség,hogy egy színész játsza mind a két ikret,amit senki nem tudna megmondani annyira eltérő a két karakter és olyan jól vannak eljátszva. a színésznő alexandra chando valami eszméletlenül szép és tehetséges,ha választhatnék akkor úgy akarnék kinézni mint ő:D persze,a vámpírnaplókban is egy színésznő játszik 2 karaktert,tudom én, csak mondjuk ez úgy indul,hogy ikrekről szól,blaaa, szóval azt gondolná az ember,hogy a közös jelenetek miatt egy iker párt választanak a szerepre,megkönnyítve mindenki dolgát. suttont én személy szerint eléggé nem szeretem ,amiket tett a sorozatban szerintem érthető is. az évadzáró utolsó 5 perc pedig nem csak nekem kerekítette ki a szememet és szakította le az államat:D haj.. annyira ajánlom mindenkinek:D csak nem biztos,hogy ez elég is lesz:) ami plusz pont a lányok részére ,hogy a ruhák mesések:D tényleg imádom mindegyiket amit emma suttonként felvesz:) és ami még érdekes,hogy az évadzáró után még senki nem volt biztos a sorozat sikerében,és hogy kaszára kerül-e vagy sem,de szerencsére már biztosan tudjuk ,hogy jön a 2ik évad:)
de talán a pontokból érzékelhető lesz,hogy mennyire oda vagyok ezért a sorozatért 9.5/10ből mert úgy érzem lehet még ezt fokozni;) és remélem nem járok úgy mint a trónok harcával,hogy a 2ik évad egy nagy k*ki.. :/

2 megjegyzés:

  1. Akkor most mondok egy meglepő dolgot Alexandra anno jelentkezett A Vámpírnaplók főszerepére,de sajnos nem sajnos nem ő kapta meg. Én mondjuk örülök azért, mert így az egyik kedvenc sorozatomban legalább ő játszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. emlékszem én is valami ilyesmire,de fura lenne most belőle 2 vámpírt látni:D nem neki való szerep lett volna,persze mostmár sosem tudjuk meg:) ez inkább neki való;)

      Törlés

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P