skip to main | skip to sidebar

2012. október 5.

a hófehér és a vadász

régóta terveztem,hogy megnézem,de vártam,mert úgy volt,hogy beül a pereputty és a moziban izgulja végig a filmet. nos,nem így lett,de én nem is bánom. inkább a hotel transilvániát szeretném tortillával a kezemben lesni:)

szóval sok elvárásom volt a filmmel kapcsolatban,de a trailer alapján föképp. még a film kijövetele elött megnéztem,és a zene meg úgy az egész kiváltott belőlem egy izgalmat,hogy igenis most azonnal meg akarom ezt nézni. csak akkor sajnos még közel és távol nem adták moziban sem. aztán elfelejtődött,és a moziban pedig inkább mást néztünk,ami elöbb ment. de most fogtam magam,és angolul megnéztem. aki nem rendelkezik nagyobb angoltudással,annak sem kell félnie,ha a képre kattint,mert nem olyan sokat beszélnek benne,nem zavaró,könnyen ki lehet találni miről is van szó,meg érthető is.

a királynőt játszó Charlize Theron miatt akartam megnézni,mert a feliratos előzetesben annyira vagányan mondja a tükrös szöveget. majd linkelem is,inkább angolul nézzétek szerintem,mint magyarul:) nem néztem még hogy milyen a szinkron de ritkán jobb mint az eredeti:/ aggódtam kristen steward miatt,néha annyira buta fejeket tud vágni,ez most sem maradt el,volt egy-két jelenet ami túl hiteltelen volt,nem csak azért mert túl tipikus volt,hanem mert bevágott egy túljátszott fejet. de összeségében nem volt rossz,sőt. jól állt neki az a kristenes gyengeség és erölködés. eleinte mikor a trailert néztem,zavart hogy őt választották hófehérkének.. a királynő mérföldkövekkel szebb nála. (talán csak mert az ideálom a szőke haj) meg persze 5 másik embert tudtam volna mondani,aki jobb lett volna erre a szerepre. hiszen hófehérke legyen már tényleg olyan hujhuj szép,ha ő a legszebb...

de persze nem voltak hülyék a készítők, kristen biztos hogy mindenkit a moziba csal,pláne hogy pont a film miatt jött a nagy megcsalás story,ami miatt hetekig (meg még most is) címlapon vannak állandóan. ki tudja? talán ez egy jól megtervezett része volt a dolognak,hogy felhajtás legyen a föszereplő körül. dehát ezt mi sosem tudjuk meg:D a felvezetés nagyon tetszett,a látványvilág mesés volt. tényleg imádtam az elején a kastélyt,meg minden szép aztán pár év múlva a sivár lepusztult világot,meg az erdőt is. ijesztő volt,és mindenre odafigyeltek a készítők,hogy átadják a hangulatot.

ritkán mondom azt,hogy egy számítógépes dolog jól sikerült. de ez tényleg nagyon ott volt. pirospont! bár biztos,hogy itt több volt a kültéri forgatási helyszín,hiszen annyira fantasztikus minden,hogy ezt nem lehet számítógéppel mint megcsinálni.. márcsak ezért érdemes megnézni a filmet,egyszerűen lehengerlő volt. igyekeztem képekre vadászni,de annyira kevés adja vissza a hangulatot. ezt tényleg látni kell;)

tetszett,hogy sok elemet meghagytak az alapstoryból. tartottam tőle,hogy majd csak a nevek meg a legalapabb story lesz a lényege,de nem. minden megjelent valahogyan,és úgy,hogy nem éreztem azt,hogy már láttam ezt valahol. volt alma,7 törpe, csók, meg minden..:) a zenéket meg egyenesen imádtam:) annyira jól el lettek találva.
annyi  mindenről írnék még,de akkor nektek nem lenne ugyanolyan,ezért zárom soraimat:) kérlek kommenteljetek,nektek mi tetszett ,mi nem. én összesen ezt 9/10re értékelném,bár sok a negatív kritika,nekem tetszett,de lehet azért mert a látvány teljesen lekötött:) mit szóltok hozzá?:)

» akkor a florence&the machine főcímdal se maradjon ki
» feliratos trailer
» egész film angolul felirat nélkül online 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P