skip to main | skip to sidebar

2012. augusztus 15.

egy olyat mára ami nem tetszett


• mai első kritikaáradatomat a rosszal kezdeném. nos,a mai írásaim közül ez lesz az egyetlen ami  negatív kritika. rájöttem,hogy a vígjáték-horror besorolás egyszerűen nem nekem való. valami vagy legyen ijesztő vagy poénos. a kettő együtt nem megy és kész. vagy röhejes lesz tőle az ijesztő rész vagy röhejes lesz tőle az egész film. egy alacsony költségvetésű alkotásról beszélünk,amiről érdekes módon minden helyen azt olvastam kommentbe,hogy jó volt,nézzétek meg ,csak ajánlani tudom ,stb. lehet,hogy csak velem vannak gondok,de én egyszerűen nem értem,hogy imdbn hogy lehet 5.3mas ez a film, és porton meg 7,1 o.O úúúristen!! nekem egyszerűen nem fekszik az,hogy minden részlet hülyén van megcsinálva,mert ez poén. a díszlet mondjuk nem rossz, meg maga a kinézetilegi kivitelezés,ismétlem: egy alacsony költségvetésű filmről van szó. ezért az egyért piros pont. de nemtudom,nekem a poénok tulzottan nem jöttek át. sajnos erről képtelen vagyok mást írni. a történet számomra kicsit butyuta volt,a poénok olyanok hogy a fejemet vertem hogy ahj,bár volt amin elmosolyodtam,de mégsem egy 21 jump street. nagyjából ennyi. nemtudom,hogy mit mondjak,ajánljam vagy mondjam azt ,hogy never mert lehet tényleg csak nekem nem fekszik ez a vígjáték-horror kombó. ittt most 3/10et ért meg,és ha jól érzem ez eddig a legalacsonyabb pontszám. najó,ennél talán csak a ted volt rosszabb,mert azon még ennyit sem mosolyogtam és itt ez a 88 perc játékidő nem volt olyan dögunalom mint ott. tragikus..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P