skip to main | skip to sidebar

2012. július 15.

évad kritika: the walking dead

• ma joformán az egész 2ik évadot bekebeleztem,és biztosan állíthatom,hogy nem unatkoztam. aki még nem hallott volna a sorozatról,itt az ideje ez az írás elött minimum a pilot véleményemre befizetnie, ide kattintva eléritek. most az egész dolgot berakom a tovább mögé,mert azért elég sok olyan dolog van a leírásban,ami elárulja mi is történik az évadban,nem biztos,hogy előre akarja olvasni valaki:D de aki nem írtózik az undi jelenetektől, meg a zombiktól mindenképpen nézzen bele,nem véletlenül rendelte be az amc még a finálé elött a sorozat új évadát,ami most 16 részes lesz. a véleményem eléggé összeszedetlen,nem is tudom mi volt velem,de írás közben is éreztem,hogy nincs kedvem most ehez,azt sem tudom hol jár az eszem..:/ ne haragudjatok ha eléggé furán írtam most:D

• igazándiból eléggé összefolyik nekem,hogy hol végződik az 1 és hol kezdődik a 2ik évad. de az biztos,hogy a 2ik évadra beértek a személyes ellentétek. a sorozatban szerepe van a zombiknak,de persze életszerűsíteni kellett a dolgot, és hát az emberek egy ilyen dolgot nem élhetnek meg úgy,hogy közben minden meseszép,pónilovak ugrándoznak mindenki szeme elött,és nem esünk pánikba. mindenkinek van valami személyes problémája,van akinek eltűnik a gyereke,van amelyiknek fegyvert akar, valaki csak meg akarja óvni a családját,valaki próbál valakit védni de az nem kér belőle, más meg csak kiakarja élvezni azt,hogy talán ma él utoljára.. és érdekesen alakulnak a dolgok,bár engem rick feleségének terhessége nem igazán lepett meg,várható volt, mert annyira kiszámítható szál a kis románcuk után ,hogy majd ezen lesz a vita,kié is a gyerek,blaaablaaa, tényleg nagyon kiszámítható volt. a 2ik évad végére kiélesedik ez a dolog,hogy rick visszatértével shane elveszti lorit és carlt és ezt tényleg ő úgy éli meg,hogy ő érdemelte meg azt a családot,ami rickké igazándiból, ő tartotta őket életben idáig, ő vigyázott rájuk, rick meg nem tud mit kezdeni lorival,aki össze van törve,és carllal aki még gyerek mégis egy ilyen világban kell élnie. engem egyszerűen lerágott a karaktere,ez a 'csak gondolj azokra a percekre mikor együtt voltunk' meg 'én 4szer mentettelek meg,rick hányszor?'-'bocsi,az is én voltam,és ha rick nem csinálja ezt és ezt akkor meg sem történt volna'... aki nézni fogja,vagy már látta,meg fogja érteni miről is hablatyolok. én személy szerint végig tudtam hogy mi fog történni,csak sokat kellett rá várni. a csapat úgy amúgy nagyon kezdi elveszíteni a reményt, amit meg is értek,de az hogy mindent ricktől a rendőrtiszttől várnak el.. ő lett az amolyan kinevezetlen parancsnok, a döntések legtöbbször tőle hangzanak el,és ha hibáztatni kell valakit,ő lesz az,hiszen ő hozta meg a döntést.. ami engem teljességgel felháborít,hiszen a többi karakter sem mond semmit,mégis ha rosszul sül el,akkor rick a felelős.. mintha ők ellenkeztek volna. az évad második felében, sőt már az elején is ugye hőseink meghúzódnak egy farmon, ahol már lakik egy család,vannak persze nézeteltérések, meg úgy mindennel gond van,ahogy annak lennie kell,mégis reményt ébreszt mindenkiben,és valahogy én is így akarnám megoldani a dolgot: elzárkózva a külvilágtól, ellátni magamat(farmgazdaság) és minden happy, néha jön egy zombi azt megölni,és boldogan élünk míg meg nem halunk. had ne mondjam,hogy nem így lesz:) hiszen a farm tulajdonosa nem akarja befogadni a társaságot,amit azért meg is értek,csak tényleg az,hogy mindenki mennyire tiszteletlen volt, nem tartották be a kéréseit, meg tényleg mindent alapnak tartottak,pedig azért a farm tulajdonosa keményen megdolgozott. plusz még egy nagy karakterfejlődést láthatunk majd rick személyében,végre neki is kinyílik a szeme,és nem hagyja magát,bár én eléggé megijedtem tőle:D eddig mindig olyan kimért,jó és megfontolt volt,most meg az utolsó 5 percben közölte,hogy akinek nem tetszik,hogy hol húzódtak meg, lehet elmenni.. stb.. és ez így jogos. ha tudd jobbat,hát menjen.. igyekszem nem sokat elárulni aki még nem látta,de elég sokan meghalnak a szereplőgárdából,volt akinek örültem,hogy navégre nem idegesítesz már többet,meg akinél azért mondtam,hogy ahj ne már.. :/ lerág,hogy mindenki meghal.. nemtudtam,hogy lesz-e 3ik évad,így azt hittem,hogy így ér véget a story: pá emberiség! de korántsincs vége semminek:D új szálak futnak,és annyira izgatott vagyok egy új szereplőt illetően.. teljesen lesokkoltam.. már le is írtam mit,de ahj akkor nem lenne nektek is olyan meglepő mint nekem,szóval nem teszem meg:) volt 2 olyan dolog is a végjátékban,hogy egyszerűen ölni  (erős tulzás) tudnék azért hogy belenézhessek egy képregénybe (mert a sorozat abból készült:O) vagy a 3ik évadba:D de! talán van még remény elszánt zombi-írtóinknak:) összesen 9.5/10ből,a finálé nagyon ráhúzott most:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P