skip to main | skip to sidebar

2012. július 3.

évad áttekintés: teen wolf

• nem ragoztam túl a pilotos részt mert szándékomban állt írni az első évadról meg beletekinteni a 2ikba is. felhívnám a figyelmet ,hogy néhol lesz majd spoiler jelzés,vagyis aki még nem jár ott a sorozatban,annak olyan dolgok derülhetnek majd ki később mikor maga nézi,ami már unalmas lesz a számára,mint pl. h ki a gyilkos vagy egy szereplő sorsa. de ezt nagy betűkkel jelezni fogom,hogy átugorható legyen;)
• az első évad 12 részes,de a jó hír,hogy a 2ik évad már adásban van,és tudjuk hogy az első évad 2szerese lesz, persze ez a nézettségi mutatóknak köszönhető:) a cselekmény szálak jól vannak húzigálva, slampos a story,(mármint kicsit már talán unalmas, és elcsépelt a sok vámpíros filmben mellékszereplőként) mégis van egy olyan lelke vagy varázsa ennek a sorozatnak,amiért magávalragadó:) a szerelmi fonalat is jól kezelik az írók, sosem túl sok, pont elég, nem csöpög az egész sorozat attól mennyire szerelmes scott,odafigyelnek az akcióra is. a szereplőkkel is teljesen megvettek engem, scott helyes,bár én nem vagyok annyira elragadtatva tőle,mint a blogger világ nagyobb része, stiles is helyes szerintem a maga módján,és jókat röhögtem rajta,ahogy egyszer egyszer megijed, halálra rémül meg úgy a szituációkon alapból:D bírom a csávót,talán őt az eggyik legjobban:) derekről ne is beszéljünk, ő eléggé bejövős nekem;)
a tovább után rögtön spoiler jelzés,vigyázat;) és pár kép az évadból, ismét köszönet a teenwolfnetnek:) talán mert hiányzik azért a sztáros lap és a sok kis kép beszúrása ,ami nekem úgy feldobja a kedvem:)

   

*spoiler veszély*
bár az évadzáróban eléggé ijesztő fordulat állt be az ő személyében,hiszen ő lett az alfa,és aggódom miatta,mert hát az hogy keményen toborozza a vérfarkasokat lehet hogy majd a halálához vezet.. :/ bár bízom a történetírókban ,hogy nem raknak ki egy ilyen jó karaktert, mert bár a bosszúja talán már lecsengett a huga miatt,de még tartogathat pár bonyodalmat,meg izgalmat nekünk:)
*spoiler vége*

Jackson lerág engem teljesen, most róla nem akarok spoilerezni ,de aki már ott tart mint én nyilván tudja mire gondolok:D Lydiáról gyanítok valamit,alig várom hogy nézzem a bejegyzés megírása után a részt,abból nyilván kiderül,hogy valós volt-e a sejtésem vagy nem:D itt sem akarok spoilert löni egyenlőre:D
szóval tetszett az évad,bár volt néhány gagyin megoldott jelenet,de mondjuk az átválltozások meg a bevillanó vérfarkas szemek is helyénvalók és tetszetősek ,de tényleg:) ami azért zavaró volt,hogy ugye a sorozat ott folytatódik ahol az első évad végetért,persze a 2 forgatás között telt el idő, a sorozatban mégsem. evvel nem is lenne gond, de azért volt itt egy kis zavaró tényező:/

*spoiler veszély*
hogy lydia a kórházbanos szál az ugye ott folytatódott ahol abbamaradt.. de ezt a visszaemlékezést a csókolózásról és h most akkor mennyire el vannak tiltva egymástól allysonék..:/ ezt valahogy nemtudtam hová tenni,és elég zavaró részlet volt,de úgy összeségében túlélhető:D kate halálát pedig sajnálom,volt valami Jill Wagnerben ami megragadott,és tetszett:D kár érte:/
*spoiler vége*



szóval zárom soraimat,nem akarlak tovább untatni titeket:D az első évad megnyerő volt,és ha így folytatják - és így folytatják- akkor biztos hogy egy ideig nem fogunk búcsúzó sorokat írni:) mert úgy nézz ki ennek a sorozatnak van helye a képernyőn:) de,hogy azért mégis tényleg ne legyen ez a 15 pont, csak 9/10et érdemel az első évad:) engem apszolút megvettek, fanatikus lettem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P