skip to main | skip to sidebar

2012. június 24.

pilot lesen: hart of dixie

talán nem mindenki ismeri a pilot lényegét,elfelejtettem említeni. nos, ez az első rész a történet alapstoryja itt mindig kibontakozik. most hozzunk egy hülye példát: a h2o egy vízcsepp elégben sem a 6ik részben lesznek sellők,hiszen ez az alap story ,hogy sellők lettek. remélem érthető:)
szóval mint már említettem,megnéztem a pilot epizódot. és ami biztos,hogy folytatni fogom. megfogott a hangulata az egésznek,és ki nek szeretne orvos lenni?:D
a történet Zoe Hartról szól,aki apja nyomdokaiba akar lépni, sebész szeretne lenni, a diplomáját is megszerezte már mint orvos. a diplomaosztón ő tartotta a beszédet,ami után egy kisvárosi orvos odamegy hozz és egy gyakornoki állást ajánl fel neki. zoe visszautasítja,hogy más tervei vannak,és barátjával és NY egyik jólmenő kórházában gyakornokoskodik 4 évig. egy ösztöndíjra pályázik,amire persze neki van a legtöbb esélye. aztán minden felborul. a barátja szakít vele,és az ösztöndíjat sem ő kapja meg mert nem személyesen foglalkozik a betegekkel,csak a betegség érdekli őt, az ember személye nem. ezért javasolják ,hogy egy évig gyakornokoskodjon egy rendes orvosi rendelőben is. 4 éve zoe folyamatosan kapja a képeslapokat a vidéki orvostól, így hát most elfogadja az állást,é rögtön bluebellbe megy. ott megtudja hogy a doktor meghalt,de ráhagyta a helyi orvosi rendelő felét..




lehet,hogy a hangulat hozta,és tényleg úgy kezdtem el nézni,hogy csak nem olyan rossz,tényleg el is nyerte a tetszésemet. Szeretem Rachel Bilsont,nagyon szép ,és szerintem mindenki szereti azokat az érdekes szituációkat,amikor a nagyvárosi lány bekerül a számára ismeretlenek közé,és kinézik onnan. ami piros pont,hogy vannak érdkees szereplők, mint a szomszéd srác, meg a vőlegény, az irritáló doki lánya,és maga a doki is,aki tényleg bárkit hamar elüldöz ha akar. karakán lány ez a zoe akit nem zavar hogy kinézik. nem fog most azért ő is olyan ruhába járni,mert az elit abban jár és ez tetszik.. :D hogy felveszi a kesztyűt a városkával:) nekem tetszett:) nyár van,most mindenki minden sorozatot hamar kivégez, jó hogy van ez is,hiszen időnk mint a tenger:D szóval 7/10ből mert tényleg érdekes,és kiváncsi vagyok mit hoznak még ki ebből:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P