skip to main | skip to sidebar

2012. június 21.

gone

pár napja néztem meg ezt a filmet,gondoltam megosztom akkor most veletek, hogy még friss élményekről tudjak véleményt alkotni.
a filmben nincs semmi teljesen új,és elrugaszkodott történés. csak az amolyan szokásos thriller story.. valakit elrabolnak valaki helyett, és elindul a hajsza. de persze evvel nincs is baj, amanda seyfried miatt is érdemes megnézni, de a történés is érdekes ,egyszeri megnézésre tökéletes. az első képkockákból kiderül,hogy történetünk főszereplője valami borzalom áldozata lett, hiszen Jill (Amanda Seyfried)  úgy viselkedik mint akit állandóan követnek, megfigyelnek és megszálottan kutat valami után az óriási erdőben. Unokatestvérével , Mollyval él együtt,aki a történet elején megpróbálja rávenni, bármi is történt vele, menjen el vele és a barátjával egy amolyan dupla randi féleségre,hogy megpróbálja elfelejteni a történteket,kapcsolódjon ki,élje újra az életét. Jill beleegyezik,és indul az esti műszakjába. mikor hazaér, molly nincs sehol, és mivel pontosan tisztában van milyen ruhái vannak mollynak ,jill biztos benne,hogy hálóingben van ,és nem is önszántából tesz kirándulást valahol,hanem az ember aki elrabolta annak idején őt,bedobta egy gödörbe és meg akarta ölni,most visszajött érte és mivel nem találta meg elvitte helyette mollyt... de mint annak idején,most sem hisz neki senki,mert multjában több olyan dolog is történt amiért beszámíthatatlannak tartják őt,így maga indul a lány keresésére..


hát eléggé félős lánynak tartom magamat,multor is néztünk valami horror filmet és senki meg sem rezzent csak én izgultam végig az egészetxD de szeretem ezt a műfajt, szeretem a félelmet is,főleg ha nem vagyok egyedül:) inkább elkeserítő volt,hogy nem hisz jillnek tényleg senki,és hadjáratot indít a rendőrség hogy megtalálja őt,nem mollyt, mert szerintük csak elment valahová,viszont jill beszámíthatatlan és kárt tesz majd valakiben..-.- de lényegében tetzsett a film. pont annyira volt ijesztő amennyire kellett, és a nyomozása is követhető volt,nem vesztettem el a fonalat,és olyan dolgokon vitt végig,hogy a néző úgy érzi ezt a nyomozást akár ő is végig tudta volna csinálni,persze a fegyverrántós részt kivéve:D ajánlom a filmet:) 7/10ből most,mert azért van ami jobban tetszett de egyszer biztosan végignézető és le is fog kötni;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P