skip to main | skip to sidebar

2012. július 14.

pilot lesen: once upon a time

• hm-hm.. tegnap, illetve igazándiból ma hajnalban megnéztem az első azaz pilot epizódot. nos,teljesen el vagyok ragadtatva:)
a történet a szimpla hófehérke történet végén kezdődik: amikor a herceg megtalálja hófehérkét,csak el akar búcsúzni a lánytól aki a koporsóban fekszik: és a csók amit a szájára lehel életre kelti. ahogy kiderül,nem minden olyan happy end ahogy mi gondoltuk. a herceg és hófehérke éppen összeházasodik,amikor megjelenik a gonosz királynő és ő is 'megajándékozza' az ifjú párt. azt ígéri nekik,hogy egy olyan átkot fog szórni a világukra,ahol megáll az idő, mindent elveszítenek majd ami kedves volt nekik,és ez az ő saját kis happy endje lesz. a herceg szerint csak meg akarta félelmíteni őket,de hófehérke gyermeket vár,és nem tud nyugodt lenni, ezért elmegy egy gonosz jövőbelátóhoz,aki megjósolja,hogy hamarosan ideér az átok,cserébe a születendő gyermek nevét kéri. a tündérek találnak egy megoldást: egy fát,amiből szekrényt építenek ami képes egyetlen egy embert megvédei az átoktól. a terv szerint hófehérke a hasában a gyermekükkel ment volna be, de nem lett időben kész a faodú ,és így csak a kis emmát rakhatták be. a gonosz jövőbelátó jóslata szerint emma 28 évvel később visszatér majd,hogy mindjájukat megmentse az átoktól. itt kapcsolódunk bele a történetbe igazán,mert emma 28 éves és a földön úgymond 'közöttünk' él,a rendes földön ahol nincsenek mesék,boldog happy endek, csak a rideg valóság. azt kívánja,bárcsak ne lenne egyedül a szülinapján,és amint kigondolja egy kisfiú jelenik meg nála,aki hablatyol neki arról,hogy ő hófehérke és a herceg lánya,meg kell mentenie a meselényegek. ők regefalván élnek,és mindenki elfelejtette ki is ő valójában, kit is szeretett,stb. az óra-tornyon az óra megállt: amíg vissza nem tér hófehérke gyermeke addig megáll az idő,de mikor újra járni kezd elkezdődik a végső csata..
 • a véleményemet és a többi msn ikont ebben a témában a tovább mögött találod,ez a 4 legjobban sikerült darab ,legtöbbjükön hófehérke van,mert annyira szép:) (bár nagyon régen csináltam már ilyet,és annyira nem volt semmi ötletem msn ikonok terén:/)

   



• ne haragudjatok,hogy ilyen hosszan írtam le,de annyira tetszik ez a story:D tényleg lehet,hogy butyután hangzik,de a kivitelezés zseniális. a történet 2 szálon fut,nem csak az elején elhablatyolják a történetet hanem egyszer itt haladunk a történésekben-egyszer meg a könyvben amit a kisfiú tart magánál. engem nagyon érdekelne,hogy a második rész akkor hogy lesz, itt hogy fut majd 2 szálon az esemény,mert bár a hófehérke történet nem ért véget,odáig oké,de ez már emmán múlik,a könyvben nem hiszem,hogy le lehetne írni,mi fog jönni. talán más mese is lesz benne:) ami különösen tetszett, hogy amikor a nagy megbeszélés volt,hogy mi legyen akkor most az átokkal, ott volt piroska is, mert ki más lehetne az a piros köpenyes lány és ahj:D csak poén az ilyen mesedolog,és annyira bejött nekem. annyira nem figyeltem,lehet más lény is volt még ott,nekem csak a kis tücsök meg piroska maradt meg:D a magyar1en is lassan sugározni fogják, persze magyarul én jobban szeretem az eredeti hangokat, mert úgy minden sokkal élvezhetőbb,de szerintem a lényeg,hogy melyikkel kezded el. mert ha magyarral kezded el nézni,akkor az lesz a normális,megszokott. nagyon várom a folytatást,csak most a zombisat nézem rendíthetetlenül, már a második évad felénél járok, nem akarok megint bezavarni valami mással,mert a revenge-el is így jártam,hogy már azért szépen bekebeleztem az évad felét,aztán most nem is néztem már jó ideje egyet sem,mert zombik-zombik-zombik.. xD és most akkor azt is befejezetlenül hagyjam abba:/ mostmár igyekszem komolyan venni a dolgokat,és végig nézni az adott sorozatot,ígérem:) de visszatérve a sorozatra,  a 'való életben' emma annyira nem a kedvencem. valahogy nem jön be a karaktere. meg egy olyan lányt vártam volna,aki hasonlóan fekete hajú, mint hófehérke nem pedig szőke:/ szóval ,hogy jobban hasonlítanak:D lehet velem van a gond,mint mindig:D viszont az érdekes,hogy a földön ugye ottvan regefalván mindenki: hófehérke a herceg,stb.. csak ugye nem ismerik egymást,elfelejtették egymást. és hófehérke rövid hajú,és tanárnő (óóó,nemár...:( annyira gyönyörű haja volt:() és olyan fura így de tényleg:/ szétálló fülei vannakxD de nagyon szép arca van,olyan különleges, ezért is virít ő a legtöbb msn ikonon, hiszen készítettem a sorozathoz ,amúgy is ígértem nektek hogy lesz sorozatos témában:) és ami fura,hogy míg ugye a lányuk emma 28 éves,ők egy percet sem öregedtek,olyan fiatalok mint a mesében:/ nekem valahogy ez fura volt,mert milyen lesz mikor egymásra találnak,vagy mi a szösz,hogy 28 éves a lányuk és akkor lehet még öregebb nálukxD
de összeségében nekem 8/10ből mert a mese szál nagyon tetszik, de nem olyan egyszerű lesz innen nekem jól folytatni. bízom a jobb folytatásban,és hogy ne kelljen s*gget csinálni a számból, mert olyan nincs hogy 15/10ből ezért mindig lejebb pontozom mint amennyit tényleg gondolnék:) de engem biztosan megvettek a folytatásra:P

   


© minden saját készítésű illetve tervezésű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P