skip to main | skip to sidebar

2012. július 4.

pilot lesen: new girl

• a fox már leadta az egész évadot, ami 24 epizód, de azért még valamennyire friss ez a sorozat:) egy 21perces kis felfrissülés a nyáron,ha már tényleg nincs mit nézned, legalábbi nekem az első rész ezt a hatást keltette. bevallom engem nem ragadott el annyira a sorozat,mint egy-két bloggert akik miatt megnéztem az első részt,de azért valamennyire mégis sikerült megvenniük,mert igen, még nem mondtam le egyértelműen a sorozatról,és volt egy-két kedves pillanat ebben a röpke 20 percben is.
• a történet főszereplője jess, aki meg akarja lepni barátját közös lakásunkban,de meglepetés végül őt éri,mikor a srác egy másik lánnyal hempereg. a lány most új lakás után keres, és 3 srác hirdetésére jelentkezik. az egyik srác kicsit öntelt,felvág a hasával,ami mellesleg nem is olyan nagy szám:D a másik egy nehéz szaításon van túl vagy 6 hónapja, és végül az edző aki nem ért a nők nyelvén. amikor jess megemlíti,hogy nem akar a modell barátnőjénél lakni ez az incidens után,mert hát a 'modell barátnőnek minden barátnője modell' bekattantja a fiúk agyát a modell szócska,és azonnal igent mondanak. arra nem számítanak azonban,hogy jess 7-8szor nézi meg a dirty dancinget egy nap:D nehéz a szakítás.. meg hát alapból 3 fiúnak egy síró lánnyal együtt élni:) de nem lövök le mindent:D
összeségében nem volt rossz első rész,de remélem lesz még jobb is mert annyira nem vagyok elájulva:D az éneklés aranyos,a jess-t játszó színésznő nekem kicsit fura,de szerethető karakter van valami bája ami miatt az a fura hangja sem zavar annyira. lehet,hogy még isteníteni fogom a sorozatot,bár az tény hogy ez a téma is kicsit elcsépelt az utóbbi időben, nem beszélve a don't trust the bitch-ről amiről nem is olyan rég postoltam ugye,és még ötezer másik ami hasonló storyjú történet. de még van remény:) összesen 7/10ből de szigorúan csak lelkesítésnek:D:)
• a kisképre kattintva megtaláljátok az online lehetőségeket,a kiskép alapot ismét a  teenwolfnetnek köszönöm,csak bevágtam egy new girlös képet,remélem nem gond:) a link pedig az onlinewebfilmek oldalra visz, nem akartam magát a részt belinkelni,ott is eléritek, ráadásul az egész évadot:)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. nekem annyira nem tetszett,de ha nincs jobb biztos én is lesni fogom:) de nekem annyira nem jött be,de hát izlések és pofonok:)

      Törlés
  2. kb a 10. rész után kezd igazán jó lenni, de én amúgy is végignevetem. Hát igen, mindenesetre kicsit elvontabb dolog, és nem szokásos.

    VálaszTörlés

kérlek ha nincs is oldalad,legalább egy nevet írj,hogy tudjalak hogy szólítani:)
a trágárkodást mellőzd, le lehet írni a véleményt,ha negatív is normálisan:P